wtorek, 22 maja 2012

Witam ?

Witajcie po dość długiej przerwie.Piszę tutaj do Was ponieważ nie jestem zbytnio pewna tej historii , może jest to historia ponad moje siły ? Czy jest ona w ogóle ciekawa ? Czy pisanie jej ma jakikolwiek sens ?  Bo wiecie dosyć często mnie nachodzą takie myśli i nie chciałabym umieścić tutaj czegoś co okaże się totalną klapą a w moją stronę popłyną kolejne hejty anonimowych ludzi. Więc proszę Was byście pod tą notką wyrazili swoje zdanie na temat tej jak na razie krótkiej historii .

Oraz nie nie mam braku weny , pomysł jest tylko zmagam się ostatnio z wieloma hejtami dotyczących  moich opowiadań i powoli tracę sens pisania oraz co raz częściej po prostu boję się cokolwiek napisać na blogu. Mam jednak nadzieje, że są tutaj czytelnicy którzy chociaż z malutką niecierpliwością wyczekują powrotu tej historii .Więc mogę spokojnie powiedzieć, że pracuję nad kolejnymi rozdziałami w wolnych chwilach , spisuje wszystkie świeże pomysły by później spisać je tutaj w jedną całość i pokazać Wam . A także wkładam w tą historię swoje serce i chcę wiedzieć czy styl pisania  jest odpowiedni, bo uwierzcie mi nie chce Was tutaj zanudzić bądź opublikować Wam historii , która równie dobrze mogłaby stać się nudną lekturą której nikt nie chce czytać . Tak więc proszę o odpowiedzenie na kilka pytań z mojej strony w komentarzu :)

!.Czy opowiadanie jest ciekawe ?
!.Czy podoba ci się historia Niama ?
!.Co powinnam zmienić ?
!.Co sądzisz o stylu pisania ?
!.Z chęcią czytasz kolejne rozdziały ?
!.Czy uważasz, że powinnam zaprzestać kontynuowania tej historii ?

Odpowiedzcie na te kilka pytań , pozwoli mi to nieco rozjaśnić moją aktualną sytuację. Oraz jeśli czytasz ta historie i twierdzisz, że jest nawet ciekawa proszę o skomentowanie. Wolę przeczytać krytykę w postaci '' mało ciekawe i niewarte przeczytania '' niż '' proszę cię strać się dziecko , umrzyj , przestań to już kur*** pisać bo się nie nadajesz , jesteś daremna itp itp itp '' tak więc proszę o szczerą opinię w miarę kulturalny sposób :)

Zawsze dla Was pisząca - Agnieszka [ @CallMeMsHoraan]

9 komentarzy:

  1. Opowiadanie jest ciekawe, Niam to jeden z moich ulubionych bromance'ów + świetnie piszesz + świetna fabuła, więc TAK, podoba mi się :D Co powinnaś zmienić? Może przestać przejmować się anonami, bo jeśli ktoś nie potrafi się nawet ujawnić, tylko krytykować, to raczej nie jest wart zachodu :D O stylu pisania? Już pisałam wyżej, świetny jest, serio :D Czytam kolejne rozdziały z WIELKĄ chcęcią, czekam teraz tylko, aż coś nowego dodasz :C No bo przepraszam, ale ja uwielbiam tego bloga :c Nie! Nie zaprzestawaj! Nigdy! :o
    Będę czekać, aż dodasz coś nowego :D Bo dodasz, prawda?

    Zawsze dla Ciebie komentująca (haha, udaję, że jestem oryginalna :o)
    - Deeejv, xx

    OdpowiedzUsuń
  2. No to teraz nie wiem co Ci zrobię za takie głupie gadanie ! Nie wiem gdzie mieszkasz , więc nie dam rady przyjechać tam i skopać Ci tyłka ( A SZKODA )
    To opowiadanie zapowiadało się NIESAMOWICIE ! Rozumiesz ? Jest idealne . Jest to pierwszy blog , z którym zżyłam się w tak krótkim czasie , a tu nagle BUM i zawieszenie ( ale spokojnie , nie mam do Ciebie pretensji , bo rozumiem to i wiem jak to jest ) . Oczywiście byłabym na Ciebie zła , jeśli zdecydowałabyś się przestać publikować tutaj swoje cudne rozdziały . ( NIE WIEM CZY LUBISZ , JAK LUDZIE CI W PEWNYM SENSIE SŁODZĄ , ALE JA MAM TO TERAZ W DUPIE I BĘDĘ CI TRAJKOTAĆ O TWOIM BLOGU ) Styl pisania ?! MASZ MILION RAZY LEPSZY NIŻ JA I CAŁA MOJA KLASA RAZEM WZIĘTA ! Historia Niama jeszcze się do końca nie rozwinęła , ale TAK podoba mi się , bo tylko Ty potrafisz tak niesamowicie opisywać najdrobniejsze szczegóły .. Zmienić !? NIC ! Może poza długością rozdziałów , bo ( nie wiem czy specjalnie ) ale zmuszasz mnie do sprawdzania tego bloga co chwilę , żeby dowiedzieć się czy coś dodałaś . Czytam rozdziały z chęcią ?! Nie no coś Ty , nienawidzę twoich rozdziałów ! No prooooszę .. Gdybym nie czytała ich z chęcią , to bym nie komentowała rozdziałów ( zarówno w tutaj jak i w desiagneted-love ) I odpowiedź na twoje ostatnie pytanie . SPRÓBUJ KOŃCZYĆ TEGO BLOGA , A NAPRAWDĘ NIE RĘCZĘ ZA SIEBIE XD ( TAK TO BYŁA GROŹBA ) Tak Cię zaspamuje na TT , że zobaczysz ;D

    I proszę Cię , nie przejmuj się hejterami ! Są ludzie i ludziki , parapety i taborety .. A ludzie , którzy wyrażają swoją opinię wiecznymi hejtami z całą pewnością należą do tej drugiej grupy . Ja czasem też tak mam , że chciałabym taką osobę wręcz udusić , albo co lepsze otworzyć jej parasol w dupie , ale nie warto się przejmować czymś takim . Wiem co to jest hejt , bo spotkałam się z takimi nie na temat mojego bloga , tylko dotyczących mojej osoby ... i sama się przejmowałam , a w tej chwili się po prostu z nich śmieje .. Więc naprawdę , nie przejmuj się czymś takim i wracaj prędziutko do pisania , bo stęskniłam się jak cholera za twoimi rozdziałami <3

    Nie wiem czy ten komentarz trzyma się kupy , ale mam nadzieję , że chociaż jest w pewnym sensie zrozumiały xDD

    words-will-be-just-words.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiec tak , opowiadanie jest bardzo ciekawe . podoba mi się bardzo Twój styl pisania . jeszcze nigdy nie spotkałam się z taką historią i bardzo mnie zainteresowała . mimo , iż dodałaś tylko 2 czy 3 rozdziały , to niemogę się doczekać dalszych losów bohaterów . Niam jest moim ulubionym bromancem więc to może dlatego każda Twoja nowa notka , jest witana przezemnie z nieskrywaną radością . nie powinnaś przejmować sie hejtami , bo oni tylko próbują wytrącić Cię z równowagi . jesteś świetna w tym co robisz i proszę koontynuuj (nie wiem czy dobrze napisałam to słowo , ale jestem w sql na tel) swoją przygodę z pisaniem , bo możesz być pewna , że masz wiernych fanów ;) pozdrawiam IzaaMalik

    OdpowiedzUsuń
  4. !.Czy opowiadanie jest ciekawe ? Tak ^^
    !.Czy podoba ci się historia Niama ? Bardzo ^^
    !.Co powinnam zmienić ? Nic ^^
    !.Co sądzisz o stylu pisania ? Zajebisty ^^
    !.Z chęcią czytasz kolejne rozdziały ? WIELKĄ ^^
    !.Czy uważasz, że powinnam zaprzestać kontynuowania tej historii ? NIENIENIENINENIENIENIENIENIE!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, hej :)
    Cieszę się bardzo że nie zakończyłaś tej historii. Na wielu opowiadaniach autorki piszą "koniec, nie będę dalej pisać." i sprawa jest zamknięta, Ty najpierw chcesz się zapoznać z naszą opinią z czego się bardzo cieszę ;)
    Powiem szczerze że fabuła bardzo mi się podoba, tak samo jak historia Niama. Na innych blogach scenariusz się powtarza, Ty wymyśliłaś coś nowego. Styl pisania masz lekki, przyjemnie się go czyta, choć zarówno widać że starasz się i dopracowujesz szczegóły a rozdziały nie są na "odwal się". Od początku powstania CODZIENNE wchodzę na bloga z nadzieją że dodałaś nowy rozdział, wchodziłam nawet wtedy kiedy chwilowo zawiesiłaś bloga. Oczywiście chyba widać że bardzo, bardzo nie chcę żebyś zaprzestała kontynuowania tej historii!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ! Dziękuję ci za ten niezmiernie miły komentarz :) Właśnie taka szczera opinia ma dla mnie ogromne znaczenie.

      Usuń
    2. Miło mi że komentarz spodobał Ci się, właśnie zabieram się za czytanie czwartego rozdziału :)Cieszę się że wróciłaś i znów piszesz <3

      Usuń
  6. !.Czy opowiadanie jest ciekawe ? Nawet nie wiesz jak bardzo
    !.Czy podoba ci się historia Niama ? No ba! Jeszcze się pytasz :D Oczywiście że tak
    !.Co powinnam zmienić ? Według mnie nic
    !.Co sądzisz o stylu pisania ? Jest łatwy do zrozumienia oraz zaskakujący
    !.Z chęcią czytasz kolejne rozdziały ? Oczywiście. Ciągle-dzień w dzień-sprawdzam czy czegoś nie dodałaś :)
    !.Czy uważasz, że powinnam zaprzestać kontynuowania tej historii ? Absolutnie nie!!! Świetnie piszesz ta historia jest wyjątkowa. Nie daj się złamać tym anonimowym!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahahaha rozbawiłaś mnie tym postem ;P Nie wiem jak możesz w ogóle myśleć, że twoje opowiadanie jest do dupy etc. JEST REWELACYJNE! Fabuła jest bardzo ciekawa, choć jak na razie mało zdążyła się rozbudować. Paryż! Ohh.. kocham to miasto, a ty je tak cudownie opisujesz :) Historia jest bardzo wciągająca i mam nadzieję, że będziesz miała „wywalone” na tych hejtów, którzy Ci zazdroszczą stylu pisania i w ogóle :P Odpowiadając na twoje pytania:
    !.Czy opowiadanie jest ciekawe ? No ba .. BARDZO!!
    !.Czy podoba ci się historia Niama ? Jeden z moich ulubionych Bromance!
    !.Co powinnam zmienić ? Ani mi się waż! ;d
    !.Co sądzisz o stylu pisania ? Zazdroszczę..
    !.Z chęcią czytasz kolejne rozdziały ? Pewnie! Codziennie zaglądam na bloga patrząc czy czegoś nie dodałaś ;)
    !.Czy uważasz, że powinnam zaprzestać kontynuowania tej historii ? Tylko spróbujesz.. ;d

    OdpowiedzUsuń