wtorek, 8 maja 2012

Informacja

Witajcie . Z wielkim nieskrywanym smutkiem muszę już na początku tego bloga zawiesić jego działalność . Jest mi strasznie przykro , ponieważ być może większość z Was właśnie zawiodłam . Zawieszenie tego bloga nie jest spowodowane brakiem chęci do pisania lecz faktem iż mój stan zdrowia jest kruchy a jest maj i niestety muszę zaliczyć wszelkie zaległości . Niestety nie pogodzę wizyt u lekarzy obowiązków domowych szkoły nauki oraz tworzenia rozdziałów . Wybaczcie mi to , mam nadzieję także że zrozumiecie moje położenie w tej sytuacji . Obiecuję , że postaram się wrócić do Was jak najszybciej , ponieważ nie wyobrażam sobie życia bez tworzenia dla Was . Jesteście wspaniałymi czytelnikami . Dziękuję Wam za ilość wyświetleń za obserwatorów oraz za taką ilość komentarzy ! Nie spodziewałabym się , że dostanę chociaż 5 a tu takie miłe zaskoczenie . Dziękuję także jednemu czytelnikowi płci męskiej za czytanie tej historii :) Jeszcze raz Wam dziękuję i przepraszam . Zrozumcie mnie . Obiecuję wrócić tutaj jak najszybciej ! Do zobaczenia już niebawem !
Agnieszka [@CallMeMsHoraan]

5 komentarzy:

  1. Trochę szkoda, że zawieszasz, ale... nie możemy cię za to winić. Pisanie to przecież przyjemność, a jeśli będziesz to robić pod przymusem, to przestanie nim być. Mam nadzieję, że szybko do nas wrócisz ^^ ~ cirrown

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohh .. ale szkoda , no ale rozumiem . Mam nadzieje że wrócisz jak najszybciej do pisania bo jest to niesamowita historia . ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykro nam, ale co poradzić, zdrowiej tam i wracajd o nas szybko! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba się potnę.. kolejny bardzo fajny blog został zawieszony :< Moja lista robi się co raz krótsza i zaraz okaże się, że zostały mi ze dwa blogi do czytania.. no, ale rozumiem Cie. Zdrowie najważniejsze! Mam nadzieję, że powrócisz szybko, szkoła za ok. miesiąca się kończy, więc o jeden obowiązek mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że zawieszasz również tego bloga ;< Jednak tak jak to napisała moja poprzedniczka Nina, pisanie powinno być przyjemnością, a jeżeli będziesz pisać wbrew sobie, to będzie to bez sensu. Czekam z niecierpliwością na dzień, kiedy dostanę od Ciebie wiadomość, że na tym blogu pojawił się nowy rozdział <33

    [heart-beats-harder-1d.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń