sobota, 14 kwietnia 2012

Prologue

Późny wieczór  , a  Paryskie powietrze jak zwykle przesiąkło magią . Rozgwieżdżone niebo puszczało  zalotne oczka do przechodni  mnie księżyc posyłał delikatne światło . Kolejna noc spędzona na rzeźbieniu. Uwielbiałem to lecz natłok zamówień delikatnie mnie wykańczał  psychicznie oraz wiek już nie ten . Z moich przemyśleń wyrwało mnie donośne pukanie . Otarłem brudne ręce z gliny ręce w spodnie i ruszyłem ku wejściowym drzwiom . Nikogo nie ujrzałem co nieskrywanie mnie zaskoczyło gdyż pewien byłem , że zastanę kogoś za nimi  . Podrapałem się po głowie i  spuściłem oczy w dół ,a tam ku moje zaskoczeniu  ukazała mi się malutka postać owinięta w koc z karteczką na brzuszku.  Oczy tego malucha wpatrywały się we mnie , a w nich malował się nieświadomy spokój . Podniosłem dziecko i wszedłem do środka . Ułożyłem dziecko na wielkim łożu a sam zabrałem się za czytanie listu .

Witaj Michael .
Dawno się nie odzywałam , mam nadzieję że wybaczysz mi moje zaniedbanie. Zwracam się do ciebie z niecodzienną prośbą , a raczej stawiam cię przy fakcie dokonanym . To jest mój syn . Nie mogę dłużej pozostać w Paryżu . Wybacz mi i proszę zaopiekuj się moim synem . Nie ma imienia . Lecz proszę cię zaopiekuj się nim tak jak synem którego straciłeś . Daj mu miłość , której ja mu dać nie mogę . Dziękuję Ci .
                                                                                                                                               Maria.


Spojrzałem na maleństwo , które równomiernie oddychało i przyglądało mi się jednocześnie . Uśmiechnąłem się  na ten widok . Myślami odpłynąłem ku mojemu prawdziwemu synowi lecz z nich wyrwał mnie leżący obok brzdąc , który chrząknął sobie jakby upomniał mnie , że tu jest . Podszedłem do niego i nieświadomie szepnąłem

Witaj mój malutki , od tej pory żyjesz w nowym świecie .



~~**~~
Witajcie . Oto prolog , mam nadzieję że Wam się spodoba : ) Nie jest to moja pierwsza przygoda z opowiadaniami i mam nadzieję , że nie ostatnia . Proszę was o szczere komentarze  :) Każda opinia jest dla mnie ważna tak więc zapraszam was po przeczytaniu do skomentowania , dla mnie one znaczą wiele a dla was to tylko kilka słów . Jeśli podoba wam się prolog zapraszam także do polecania go znajomym :) Dziękuję za uwagę . Juliette . 

5 komentarzy:

  1. Interesujące, nie powiem, że nie.
    Ogólnie ciekawy pomysł.
    Zostaje mi tylko czekać na pierwszy rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie sie zapowiada . ;) Trochę inaczej niz wszystkie ;)
    Czekam na kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny prolog :D naprawdę zapowiada się ciekawie ! nie mogę się doczekać 1 rozdziału :D oczywiście życzę weny :D
    @One_Romance_^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej.. cudowne to jest, bardzo pozytywnie się to czyta ;) Nie jest nudne, a tajemnicze.. zapowiada się rewelacyjnie :)
    Zastanawia mnie tylko kim jest Michael.

    Ze zniecierpliwieniem czekam na 1 rozdział! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. woooo ! Kto to Michael ? Ale zresztą, prolog cudny ! <3

    OdpowiedzUsuń